Teamleider Financial Property Services

Voor wie ga je werken?
Financial Services is een (staf)afdeling binnen het domein “Financial Shared Services”, rechtstreeks onder de verantwoordelijkheid van de CFRO. De afdeling bestaat uit twee teams, Financial Accounting (FA) en Financial Property Services (FPS). De Teamleider Financial Property Services valt hiërarchisch en functioneel onder de Manager Financial Services. In deze functie geef je direct leiding aan 8 fte’s.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent enthousiast en je kunt medewerkers er toe aanzetten om met organisatieveranderingen en nieuwe werkwijzen om te gaan. Je bent transparant, open en inzichtelijk in werkwijze en manier van doen. Je bent toegankelijk en je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Kernactiviteiten

  • Het aansturen van de teamleden binnen Property Services te weten: Contract Management (4fte) en Credit Control (4fte);
  • Je bent samen met de Teamleider Financial Accounting verantwoordelijk voor de operationele activiteiten van de afdeling FS;
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de afdelingsresultaten en het rapporteren erover;
  • People Management: het creëren van een team, samenwerken tussen teams intern en VGM extern, creëren van draagvlak;
  • Het bevorderen van vaktechnische kennis op de afdeling;
  • Het initiëren en veranderen in het kader van onze next level doelstelling;
  • Een bijdrage leveren aan het functioneren van FS als geheel.

De Teamleider Financial Property Services is verantwoordelijk voor de uitvoering van de operationele werkzaamheden van de financiële property services activiteiten en speelt ook een belangrijke rol in de Next Level ontwikkeling van de afdeling FS. Is daarnaast verantwoordelijk voor de continuïteit binnen het team, het voldoen aan kwalitatieve en kwantitatieve normen, een goed werkklimaat en gemotiveerde medewerkers. Daarnaast heeft de teamleider een belangrijke coördinerende rol met onze vastgoedmanager en BU NL, in nauwe samenwerking met de teamleider Financial Accounting. De teamleider vervult zelf binnen het team een coördinerende, adviserende en (deels) uitvoerende rol.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Je beschikt over HBO+ werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over een opleiding op bedrijfs- administratief gebied (SAP kennis is een pré), eventueel aangevuld met een opleiding op Vastgoedgebied;
  • Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring (bij gerenommeerde, landelijk opererende organisaties), waarvan minimaal 2 jaar in een leidinggevende functie;
  • Property Management kennis (vastgoed);
  • Je hebt gedegen kennis van klant

Wat wij jou bieden

  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, mooi bedrijfsrestaurant en goede koffie en thee;
  • Ontwikkeling staat centraal met volop kansen voor opleiding en trainingen;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Helma Oussoren, HR Manager.

Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie?

Contactpersoon

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Helma Oussoren
HR Manager