Marketing & Communicatie Adviseur

Wat is het doel van de functie

De functie heeft betrekking op de Nederlandse investeringen van zowel het Residential- als het Healthcare Fund.

Het Bouwinvest Residential Fund richt zich op de Nederlandse markt voor vrijesectorhuurwoningen. Omdat de Nederlandse bevolking groeit en de trend van urbanisatie doorzet, zal er altijd een grote vraag zijn naar huurwoningen in dit segment. Institutionele beleggers in dit fonds kunnen dan ook rekenen op stabiele rendementen mét maatschappelijk impact. Het Residential Fund investeert voor de lange termijn en focust in de groeistrategie op drie pilaren: kwaliteit, betaalbaarheid en duurzaamheid.

Het Bouwinvest Healthcare Fund is een vastgoedbeleggingsfonds dat vooralsnog exclusief is voor bpfBOUW. Het fonds geeft invulling aan zowel de financiële als maatschappelijke doelstellingen van dit pensioenfonds voor de bouw. Beleggen in deze sector biedt immers mooie vooruitzichten voor de lange termijn – zowel financieel als maatschappelijk – omdat er vanuit de markt steeds meer behoefte is aan oplossingen die zorg en wonen met elkaar combineren.

Team
Als Advisor Market Communication maak je deel uit van de Business Unit Nederland, waar een team van specialisten werkt voor het Residential-, Healthcare-, Retail-, Office- en Hotel Fund.  Het team Vastgoed Marketing & Communicatie (VGMC) werkt voor alle fondsen, waarbij het zwaartepunt ligt bij het Residential- en HealthCare Fund. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Market Communication. Bouwinvest heeft een flinke acquisitiedoelstelling, waardoor we jaarlijks nieuwe projecten aan onze portefeuille toevoegen.  Deze woningen zetten we in de markt. Hier begint de rol van de Advisor Market Communication.

Op dit moment is ons team onder meer betrokken bij de verhuur van Sluishuis en Het Dok in Amsterdam, Next en De Gebroeders in Eindhoven, De Meester in Haarlem en Licht en Lucht in Zeist. Meer weten? Kijk op www.wonenbijbouwinvest.nl


Wat ga je doen

  • Verhuur van nieuwbouwwoningen: verzorgen van alle benodigde informatie, waarmee de (externe) verhuurteams aan de slag kunnen en aansturing verhuurteam;
  • Verhuur van bestaande woningen: inrichten van het CRM-systeem waarin onze vastgoedmanagers moeten werken en aansturing verhuurteams;
  • Maken van effectieve, efficiënte en meetbare marketing- en verhuurcampagnes op basis van diepgaande klantkennis. In samenwerking met onder meer verhuurmakelaars, vastgoedmanagers en marketing & communicatiebureaus;
  • Monitoring, bijsturing en evaluatie van verhuurcampagnes;
  • (Digitale) verhuurproces in CRM-systeem EyeMove verder optimaliseren;
  • Innovatie initiëren en realiseren in het verhuur- en marketingproces. Bijvoorbeeld het professionaliseren van de toetsingen in de huurdersketen, gekoppeld aan ons CRM-systeem;
  • Verdieping van klantkennis en optimaliseren van onze doelgroepscans;
  • Leveren van een inhoudelijke bijdrage aan tenders;
  • Advisering (intern) en coördinatie (extern) bij projectcommunicatie.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent klantgericht en weet jouw boodschap goed over te brengen op diverse groepen stakeholders, zowel intern als extern. Je weet mensen te overtuigen, te enthousiasmeren en mee te nemen. Je bent communicatief sterk, schriftelijk én mondeling. Je blijft op de hoogte van actuele trends op het gebied van vastgoed en verhuur. Je kunt zowel op tactisch als operationeel niveau acteren en je bent daadkrachtig. Jij weet projecten daadwerkelijk tot uitvoering te brengen. Je bent  in staat projectmatig te werken (sturen op geld, tijd, capaciteit en deliverables) en je presenteert en communiceert je visie op een overtuigende en heldere manier. Je bent samenwerkingsgericht en je kunt ook solistisch werken.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Minimaal een HBO-opleiding op het gebied van Communicatiewetenschap, Bedrijfseconomie, Marketing(communicatie), Makelaardij of een andere vastgoed- gerelateerde opleiding (aangevuld met NIMA A en/ of B);
  • Minimaal 7 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van CRM- en CMS-systemen is gewenst i.v.m. digitalisering van de verhuur van de woningen en het zelf bouwen van de website;
  • Ervaring met EyeMove, Excel en InDesign is een pré;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat wij jou bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, ontmoetingsplekken en bedrijfsrestaurant. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel thuis als op kantoor;
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleidingen en trainingen.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Chantal Halsema. Je kunt op deze vacature reageren t/m 24 januari. 

 

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

 

Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie?

Contactpersoon

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Chantal Halsema
HR Business Partner

Nieuwsbrief