Marketing & Communicatie Adviseur (Commercieel Onroerend Goed)

Team
Het team VGMC ondersteunt alle vastgoedfondsen van Bouwinvest op het gebied van marketing en communicatie. Eén van de speerpunten van het team, dat naast jou uit nog vier medewerkers bestaat, is het optimaliseren van de klantreis en de contactmomenten met onze klant. Jij wordt binnen het team VGMC verantwoordelijk voor de marketing en communicatie-activiteiten voor het
Office-, Hotel- en Retail Fund.

De Marketing & Communicatie Adviseur valt hiërarchisch onder de Manager Market Communication. Functionele aansturing vindt plaats door zowel de Director Dutch Retail Investments als de Director Dutch Office & Hotel Investments.


Wat ga je doen

  • Adviseren van de Asset Managers in het verhuurproces, waarbij gekeken wordt naar toekomstbestendige assets en concepten, oplossingen voor leegstand, salesfunnel e.d.;
  • Analyseren en verbeteren van de customer journey, zowel digitaal als offline;
  • Positioneren van de fondsen, samen met Corporate Marketing & Communication;
  • Het ontwikkelen van een visie op het gebied van online verhuurplatforms;
  • Samenwerken met de marketing manager van de lokale beheerteams en zorgen voor integratie tussen Bouwinvest en de lokale propositie;
  • Vertalen van de propositie en belangrijke ontwikkelingen van Bouwinvest naar de diverse lokale beheerteams.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent klantgericht en weet jouw boodschap goed over te brengen op diverse groepen stakeholders zoals winkeliers-verenigingen, marketingbureaus, bedrijvenverenigingen en verhuurmakelaars. Je weet mensen te overtuigen, te enthousiasmeren en mee te nemen. Je bent communicatief sterk, schriftelijk én mondeling. Je kunt zowel op tactisch als operationeel niveau acteren en je bent daadkrachtig. Jij weet projecten daadwerkelijk tot uitvoering te brengen. Je bent  in staat projectmatig te werken (sturen op geld, tijd, capaciteit en deliverables) en je presenteert en communiceert je visie op een overtuigende en heldere manier. Je bent samenwerkingsgericht, innovatief en een out-of-the-box denker.

De uitdaging is om marketing en communicatie op een gestructureerde manier te incorporeren in het asset en property management, met als resultaten:

  • een visie op en - en een aanpak voor - de branding/ positionering van bestaande en nieuwe assets en van de portefeuille;
  • professionele marketing van al onze assets, passend bij de merkwaarden van Bouwinvest, die van huurders, de ontwikkelingen in de markt en de gekozen positioneringen;
  • optimalisering van marktposities, heldere KPI’s en een geïncorporeerde monitoring van de resultaten;
  • verbeterde samenwerking tussen externe vastgoedmanagers, winkeliers- en bedrijvenverenigingen, marketingbureaus, externe vastgoedmanagers en Bouwinvest, waarbij sprake is van heldere rollen en verantwoordelijkheden;
  • verhoging van de respons en score van het huurdertevredenheidsonderzoek.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Minimaal een HBO-opleiding op het gebied van Bedrijfseconomie, Marketing (communicatie), Makelaardij of een andere vastgoed gerelateerde opleiding (aangevuld met NIMA A en/of B);
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring en affiniteit met commercieel onroerend goed;
  • Je bent op de hoogte van de actuele trends op het gebied van vastgoed en adviseert over hoe hier op in te spelen in de praktijk;
  • Je bent in staat een positionering te vertalen naar een meerjarenplanning en een jaarplan;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat wij jou bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, goed bedrijfsrestaurant. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel thuis als op kantoor;
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen. 

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl. Je kunt op deze vacature reageren t/m 29 juni. 

 
Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie?

Contactpersoon

Dolf van der Post
HR Manager

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Nieuwsbrief