Bekijk ons cookiebeleid.

" data-policy-text="Lees hier meer over" data-policy-url="/over-ons/werken-bij-bouwinvest/management-assistant-business-unit-international-investments">

Dit wordt jouw team
Je ondersteunt de directors en overige teamleden van de Business Unit International Investments. Daarnaast werk je nauw samen met en ben je achtervang voor de Executive Assistant, die primair ondersteuning biedt aan de CIO en het MT International Investments. Het team van de Business Unit International Investments bestaat uit de CIO, het Portfolio Operations & Transactions team, de regioteams Europe, North America en Asia-Pacific, het team beursgenoteerde investeringen en de Executive Assistant. Een aantal teamleden werkt vanuit de twee buitenlandse kantoren (Sydney en New York). Op dit moment bestaat het team uit 21 personen.

De ondersteuning bestaat uit de volgende werkzaamheden:


Organiseren:

  • Regelen van hoofdzakelijk buitenlandse reizen voor de teamleden: het boeken van vlieg- en treinreizen, reserveren van hotels, etc.;
  • Agendabeheer: afspraken maken met interne en externe stakeholders (zowel nationaal als internationaal);
  • Samen met de Executive Assistant de wekelijkse MT-vergaderingen voorbereiden/notuleren en de besluiten vastleggen (afwisselend);
  • Verspreiden van (fysieke) post;
  • Events:
    • assisteren bij de organisatie en voorbereiding van bijeenkomsten, relatie-events, rondleidingen, werksessies, diner/lunch etc.
    • verzorgen van registratie van directors/teamleden voor evenementen/conferenties/lidmaatschappen/etc.;
  • Bezoekersregistratie en reserveren vergaderzalen/catering.

Administratief:

  • Regiodirecteuren/-teams assisteren op administratief gebied;
  • Relatiebeheer: up-to-date houden van ons relatiebeheersysteem (Tribe);
  • Uploaden van documenten in iBabs t.b.v. de Investment Advisory Committee International Investments (i.s.m. de regioteams);
  • Begeleiden van (digitale) ondertekening van overeenkomsten (DocuSign);
  • Documentenbeheer/archivering (SharePoint);
  • Assisteren bij het opmaken van presentaties.

Deze eigenschappen zien we graag in jou terug
Als Management Assistant ben je servicegericht en het is belangrijk dat jij accuraat werkt en structuur kunt aanbrengen. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt een goede beheersing van de Engelse taal. Je bent flexibel, proactief en je bent een kei in regelen en organiseren. Daarnaast heb je goede sociale vaardigheden en werk je graag in teamverband.

 

Deze kennis en ervaring vragen we

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Vastgoedervaring of een interesse in vastgoed is een pré;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, in ieder geval op maandag en vrijdag;
  • Je hebt ervaring met Powerpoint, Excel, Word, Teams.


Dit bieden wij jou

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, ontmoetingsplekken en bedrijfsrestaurant;
  • Persoonlijke ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen.


Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je CV met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Chantal Halsema.

 

 

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding

 

Contactpersoon

Chantal Halsema
HR Business Partner

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Nieuwsbrief