Deel dit op:

In verband met de toegenomen werkzaamheden en herverdeling van aandachtsgebieden binnen de Business Unit Nederland zoeken wij er een collega bij!

Voor wie ga je werken?
Je gaat werken voor het Office & Hotel Fund. Naast de Management Assistant bestaat het team uit negen personen, te weten drie Asset Managers, een Technical Manager, Acquisition Manager, Associate Asset Management & Acquisition, Advisor Market Communication en de Director Dutch Office & Hotel Investments. 

 

Het Office Fund heeft een belegd vermogen van ongeveer € 800 miljoen en investeert in duurzame, onderscheidende, multi tenant gebouwen in de G4 van Nederland. De portefeuille kenmerkt zich door aansprekende gebouwen als het WTC Den Haag, WTC Rotterdam, en het Olympisch Stadion, Hourglass en de voormalige Citroëngebouwen in Amsterdam. Vorig jaar heeft het fonds ook de kantoorontwikkeling Central Park in Utrecht aangekocht. Verduurzaming is een ander speerpunt. We richten ons op de lange termijn en kijken dan ook veel verder dan het gebouw alleen.

Het Hotel Fund heeft een belegd vermogen van ongeveer € 270 miljoen en investeert in hotels in de G10 van Nederland. We hebben een gediversifieerde portefeuille met een verscheidenheid aan concepten zoals als hostels, lifestyle hotels en extended stay. We laten nieuwe hotels bouwen, maar kopen ook bestaande hotels. Wij doen de acquisitie en vastgoedexploitatie van hotels voor bpfBouw. En dat is behoorlijk uniek. Er is op dit moment in Nederland geen ander pensioenfonds dat op deze manier investeert in hotels.

Wat ga je doen?
De Management Assistant biedt secretariële en administratieve ondersteuning aan de Director Dutch Office & Hotel Investments en de betreffende teamleden. In geval van afwezigheid/ziekte/incidentele overload is er sprake van het overnemen van werkzaamheden van andere Management Assistants binnen de Business Unit Nederland. 

De Management Assistant valt hiërarchisch en functioneel onder en rapporteert aan de Director Dutch Office & Hotel Investments. 

Kernactiviteiten

  • E-mail inbox bijhouden en waar nodig zelfstandig actie ondernemen;
  • (Complex) agendabeheer; afspraken maken met in- en externe klanten;
  • Inkomende post inboeken en afhandelen;
  • Bezoekersregistratie, reserveren vergaderzalen, catering en ontvangst bezoek;
  • Contractarchivering;
  • Ondersteunen bij het organiseren van evenementen. 

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent enthousiast en betrokken. Je werkt zorgvuldig en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent toegankelijk en je bent een kei in plannen en organiseren. 

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • MBO opleiding (bij voorkeur op secretarieel gebied);
    3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Initiatiefrijk en hands-on;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Basiskennis Engels;
  • Je bent 24 uur per week beschikbaar; verdeeld over 4 dagen van 6 uur;
  • De werkdagen zijn bij voorkeur in ieder geval op woensdag en vrijdag. 

Wat wij jou bieden
Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie, met uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Werken bij Bouwinvest betekent het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen.

Indicatie van arbeidsvoorwaarden bij een fulltime dienstverband:

  • Jaarcontract met zicht op vast dienstverband;
  • Minimaal 25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen bij fulltime dienstverband;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectieve zorgverzekering (indien gewenst);
  • Laptop en smartphone.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Bas Jochims, Director Dutch Office & Hotel Investments. Je kunt op deze vacature reageren t/m 23 augustus.