Huurder Engagement Specialist

Team
Je werkt nauw samen met de Product Owner van de huurdersapplicaties en met de Manager Tenant Engagement ben je mede verantwoordelijk voor het verhogen van onze huurderstevredenheid en ben je elke dag bezig met het verbeteren van de service, huurderscommunicatie en huurdersprocessen. Je rapporteert aan de Manager Tenant Engagement.

Wat ga je doen
Bouwinvest ziet kansen om de huurderstevredenheid en klantcontact te verbeteren. Wij gaan voor minimaal een 7 maar onze ambitie is hoger. Via de telefoon, e-mail, ons Wonen bij Bouwinvest huurdersportaal of andere kanalen willen wij - samen met onze vastgoedmanagers - onze huurders zo goed mogelijk te woord staan en service verlenen.

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden:

  • aansturen en verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van de output van het Klant Contact Centrum (extern);
  • het afhandelen van inkomende e-mails van huurders betreffende klachten of escalaties (over diverse onderwerpen zoals onze dienstverlening of die van onze vastgoedmanagers, de huurverhoging, niet of niet goed uitgevoerde reparatieverzoeken) bij Bouwinvest;
  • verantwoordelijk voor de invulling en kwaliteit van het klantcontact (bereikbaarheid, invulling eerste lijn, kanaalmanagement, klachtenafhandeling);
  • medeverantwoordelijk voor de optimale huurdertevredenheid (vertalen van ambities m.b.t. huurderstevredenheid naar concrete acties op gebied van klantcontact en kanaal- optimalisatie);
  • het creëren en optimaliseren van huurderscontent voor de verschillende communicatiekanalen;
  • verantwoordelijk voor het optimaliseren van ons huurdercontact via de huidige kanalen (e-mail, telefoon, huurdersportaal) en bedenken van nieuwe mogelijkheden om onze huurders het beste te woord te staan (bijvoorbeeld chatbot, community app).

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je maakt je hard voor de ontwikkeling en kwaliteit van jouw vakgebied, je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent gewend om zelfstandig te werken. Je bent de “Spin in het web“ en de schakel tussen directe communicatie met collega’s, vastgoedmanagers en klantenservice naar onze huurders. Daarnaast werk je zorgvuldig en je informeert externe partners en/of collega’s duidelijk en accuraat over een issue of klacht en je weet collega’s enthousiast te maken. Je zoekt binnen alle mogelijkheden naar de beste oplossing en je signaleert verbeteringen en veranderingen en pakt deze vervolgens zelf op om dit verder te brengen.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring (tweede stap);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt goed werken met verschillende IT-applicaties;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Relevante werkervaring in de vastgoedmarkt is een pré.

Wat wij jou bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, goed bedrijfsrestaurant. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel thuis als op kantoor;
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen.

Reageren
Bouwinvest wordt ondersteund door Freelancers United bij de werving van de Huurder Engagement Specialist. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jasmijn Vermeulen (06-48655412).

Wij nodigen je uit om op deze vacature te solliciteren door je sollicitatie (inclusief motivatiebrief) te sturen, ter attentie van Jasmijn Vermeulen via jasmijn@freelancersunited.nl


Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

 

 

Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie?

Contactpersoon

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Nieuwsbrief