Contractmanager Techniek Wonen

Voor wie ga je werken?
Je bent onderdeel van de afdeling Financial Property Services. De afdeling bestaat uit 15 professionals en is onderdeel van Financial Shared Services en bieden ondersteuning aan de property management activiteiten van onze Nederlandse vastgoedfondsen. Zo houden we ons bezig met het verwerken, indexeren en factureren van huurcontracten, het incasseren van huurvorderingen en het afrekenen van servicekosten. Deze functie is onderdeel van het servicekostenteam.

De afdeling Financial Property Services is actief bezig haar processen te optimaliseren en toekomstbestendig te maken. Er wordt dan ook een actieve bijdrage van je verwacht in het mederealiseren van deze doelstelling.

Wat ga je doen?
Je vervult een primaire rol bij het ondersteunen en uitvoeren van het servicekostenproces met betrekking tot servicekosten contracten Wonen. Het beheren en vastleggen van de contracten in SAP, beoordelen en coderen van servicekosten facturen en voorschotten van energieleveranciers behoren tot je werk. Daarnaast ondersteun je de collega’s bij het afrekenen van de jaarlijkse servicekosten afrekening en stel je voortgangsrapportages op ten behoeve van Technisch Managers en/of Asset Managers.

Kernactiviteiten

  • Verantwoordelijk voor het beheren (volledig, juist en tijdig invoeren, wijzigen, indexeren, verlengen en beëindigen) van onderhouds- en servicecontracten in SAP met betrekking tot servicekosten;
  • Verzorgen van energie aansluitingen met betrekking tot oplevering nieuwe complexen;
  • Zelfstandig onderhouden van contacten met leveranciers en vastgoedmanagers;
  • Beoordelen, verwerken en coderen van binnenkomende facturen en voorschotnota’s van energieleveranciers;
  • Voortgangsbewaking op afwikkeling servicekostenafrekeningen;
  • Voert controles uit zoals vastgelegd in ISAE 3402;
  • Ondersteunen bij afhandeling administratieve vragen over de servicekostenafrekening. 

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?

  • Accuratesse;
  • Analyseren;
  • Plannen & organiseren;
  • Communicatief vaardig;
  • Samenwerken;
  • Enthousiast.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Ervaring met administratieve processen; servicekosten proces kennis is een pré;
  • Kennis van SAP en Excel;
  • MBO+ werk/denkniveau niveau, 2-5 jaar werkervaring
  • Kennis van contracten en overeenkomsten.

Wat wij jou bieden 
Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie, met uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Werken bij Bouwinvest betekent het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen.

Indicatie van arbeidsvoorwaarden bij een fulltime dienstverband:

  • Jaarcontract met zicht op vast dienstverband;
  • Minimaal 25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen bij fulltime dienstverband;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectieve zorgverzekering (indien gewenst);
  • Mobiele telefoon.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Helma Oussoren, HR Manager. Je kunt op deze vacature reageren t/m 1 november 2019.

Contact

Helma Oussoren
HR Manager

Direct solliciteren? Stuur je CV en korte motivatie.