Bekijk ons cookiebeleid.

" data-policy-text="Lees hier meer over" data-policy-url="/over-ons/werken-bij-bouwinvest/associate-midoffice/">

Voor wie ga je werken?

Je bent onderdeel van de afdeling Midoffice. De afdeling bestaat uit 9 professionals. We zijn onderdeel van Business Unit Nederland en bieden ondersteuning aan de primaire asset managementprocessen. We doen dat op vele manieren, meestal met behulp van systemen en door vastgoeddata aan te leveren. Zo houden we ons bezig met het opzetten en beheren van de vastgoedhiërarchie in SAP; van aankoop tot verkoop. We stellen rapportages en analyses op voor de verschillende vastgoedfondsen, zoals overzichten van bezettingsgraden, budget versus realisatie, en expiratie van contracten in portefeuilles en fondsen. Voor taxatiemanagement verstrekken we portefeuille data aan taxateurs, begeleiden we het proces en maken we de resultaten inzichtelijk. Maar ook ondersteunen we de asset teams bij het opstellen van meerjaren budgetten en prognoses door bijvoorbeeld de juiste data aan te leveren en voorstellen af te geven voor exploitatiekosten. Daarnaast beheren we de mandaten voor de vastgoedmanagers, bewaken we de budgetten, signaleren we overschrijdingen en beheren we de opdrachten voor planmatig onderhoud en investeringen. Ook leveren we informatie aan voor de vastgoedbenchmarks waaraan we deelnemen. Tot slot houden we ons bezig met Service Level Management. We bieden hiertoe periodiek inzicht in de prestaties van de gecontracteerde vastgoedmanagers. We laten niet alleen de netto huuropbrengsten of bezettingsgraden zien, maar ook de mate waarin ze duurzame initiatieven stimuleren en op een verantwoorde en volledige manier werken. Met als doel de kwaliteit en onderlinge samenwerking tussen Bouwinvest en de vastgoedmanagers te verbeteren. Hiervoor onderhouden we veel contacten met Accounting, Control en Financial Property Services.

Wat ga je doen?

Je vervult een primaire rol bij het ondersteunen en uitvoeren van technisch management processen voor het Bouwinvest Residential & HealthcareFund. Je ondersteunt Technisch Managers o.a. bij het ‘onboarden’ van nieuw aangekochte objecten, het aanleggen en monitoren van (planmatig) onderhoud opdrachten, alsmede het verzamelen en vastleggen van relevante gegevensdragers. Als Associate Midoffice rapporteer je hiërarchisch en functioneel aan de Manager Midoffice.

Kernactiviteiten

  • Onboarden’ assets; verantwoordelijk voor het opzetten, inrichten en bijhouden van de vastgoed hiërarchie in het bronsysteem;
  • Verzamelen en vastleggen van data inzake duurzaamheid (energie data/labels/gebouwcertificaten/zonnepanelen etc.);
  • Opdrachten beheer in SAP voor de Technisch Managers (4) woningen;
  • Ondersteunen bij het centraal inkopen (energie, cv’s etc.);
  • Ondersteunen bij het vergaren van data t.b.v. het opstellen van de jaarlijkse GRESB survey;
  • Beheren/bewaken certificaten/contracten (lift, legionella, asbest, cv etc.);
  • Periodieke informatie voorziening richting Technisch Managers (budget, actuals, forecast);
  • Spin in het web tussen VGM en Bouwinvest organisatie;
  • Invulling geven aan het digitaal gebouwdossier;
  • Uitvoeren activiteiten conform vastgelegde (ISAE) procesbeschrijvingen.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?

Je bent accuraat, structureel, resultaatgericht en gedreven om te komen tot kwalitatief hoogwaardige data. Je past relevante methoden en technieken toe om de werkzaamheden uit te voeren en verbeteringen te bewerkstelligen. Je hebt affiniteit met administratieve (technische) vastgoed processen. Bovendien weet je vanuit je ondersteunende rol te verbinden en overbruggen met andere afdelingen in de organisatie. Je bent een echte teamplayer met gevoel voor verhoudingen en belangen. Bovendien sta je stevig in je schoenen om zelfstandig te werken en om te gaan met deadlines. Een middelgrote organisatie spreekt je aan en je bouwt graag mee aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Midoffice en Bouwinvest als geheel.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van SAP (specifiek module Materials Management (MM) en Real Estate (RE)), Microsoft Office is een pre;
  • Affiniteit met vastgoed/exploitatie processen;
  • Goede communicatieve vaardigheden.

Wat wij jou bieden

Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie, met uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Werken bij Bouwinvest betekent het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen.

Indicatie van arbeidsvoorwaarden bij een fulltime dienstverband:

  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, ontmoetingsplekken, mooi bedrijfsrestaurant en goede koffie en thee. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om hybride te werken, zowel thuis als op kantoor;
  • Ontwikkeling staat centraal met volop kansen voor opleiding en trainingen;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact! Stuur je CV met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Chantal Halsema.

 

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

Contact

Chantal Halsema
HR Business Partner

Direct solliciteren?

Stuur je CV en korte motivatie.

Nieuwsbrief