Associate Asset Support

Voor wie ga je werken?
De afdeling Midoffice biedt ondersteuning aan de primaire asset managementprocessen van onze Nederlandse vastgoedfondsen We stellen rapportages en analyses op voor de verschillende vastgoedfondsen, zoals overzichten van bezettingsgraden, budget versus realisatie, en expiratie van contracten in portefeuilles en fondsen. Maar ook ondersteunen we de asset teams bij het opstellen van meerjarenbudgetten en prognoses door bijvoorbeeld de juiste data aan te leveren en voorstellen af te geven voor exploitatiekosten. Daarnaast beheren we de mandaten voor onze vastgoedmanagers en zijn we de verbindende brug naar onze interne afdelingen.

Wat ga je doen?
Je vervult een primaire rol bij het ondersteunen en uitvoeren van technisch management processen voor het Bouwinvest Residential Fund. Je ondersteunt Technisch Managers o.a. bij het ‘onboarden’ van nieuw aangekochte objecten, het aanleggen en monitoren van (planmatig) onderhoud opdrachten, alsmede het verzamelen en vastleggen van relevante gegevensdragers.

Als Associate Midoffice rapporteer je hiërarchisch en functioneel aan de Manager Midoffice.

 Kernactiviteiten

  • Onboarden’ assets; verantwoordelijk voor het opzetten, inrichten en bijhouden van de vastgoed hiërarchie;
  • Verzamelen en vastleggen van duurzaamheidsdata (energie data/labels/gebouwcertificaten/zonnepanelen etc.);
  • Opdrachtenbeheer in SAP voor de Technisch Managers (4) woningen en periodieke informatie-voorziening richting Technisch Managers (budget, actuals, forecast);
  • Ondersteunen bij het centraal inkopen (energie, cv’s etc.);
  • Beheren/bewaken certificaten/contracten (lift, legionella, asbest, cv etc.);
  • Aanspreekpunt voor externe vastgoedmanagers;
  • Invulling geven aan het digitaal gebouwdossier;
  • Uitvoeren activiteiten conform vastgelegde (ISAE) procesbeschrijvingen.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent accuraat, structureel en resultaatgericht, gedreven om te komen tot een juiste vastlegging van gegevensdragers. Je past relevante methoden en technieken toe om de werkzaamheden uit te voeren en verbeteringen te bewerkstelligen. Je hebt affiniteit met administratieve(technische) vastgoed processen. Bovendien weet je vanuit je ondersteunende rol te verbinden en overbruggen met andere afdelingen in de organisatie. Je bent een echte teamplayer met gevoel voor verhoudingen en belangen. Bovendien sta je stevig in je schoenen om zelfstandig te werken en om te gaan met deadlines. Een middelgrote organisatie spreekt je aan en je bouwt graag mee aan de verdere ontwikkeling van de afdeling Midoffice en van Bouwinvest als geheel. 

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van SAP (specifiek module Materials Management (MM) en Real Estate (RE)), Microsoft Office is een pre;
  • Goede financiële kennis;
  • Affiniteit met vastgoed/exploitatie processen;
  • Goede communicatieve vaardigheden.

Wat wij jou bieden

Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie, met uitstekende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Werken bij Bouwinvest betekent het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen.

Indicatie van arbeidsvoorwaarden bij een fulltime dienstverband:
 

  • Jaarcontract met zicht op vast dienstverband;
  • Minimaal 25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen bij fulltime dienstverband;
  • Goede pensioenregeling;
  • Collectieve zorgverzekering (indien gewenst);
  • Laptop en mobiele telefoon.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Dolf van der Post, HR Manager. Je kunt op deze vacature reageren t/m vrijdag 25 oktober.

 

 

Contact

Dolf van der Post
HR Manager

Solliciteer direct. Stuur je CV en korte motivatie.