Associate Asset Management

Team
Je komt te werken voor het Office en het Hotel Fund. Hierbij richt je je primair op de ondersteuning en verdere professionalisering van de Asset Management-activiteiten. Het team bestaat uit negen ondernemende en resultaatgerichte collega’s die continu op zoek zijn naar nieuwe kansen. Plezier in het werk en samenwerking staan hoog in het vaandel waarbij ieder teamlid wel zijn eigen verantwoordelijk heeft. Vanwege de groei van de vastgoedportefeuilles wordt er steeds meer gevraagd van ons team en zoeken we een nieuwe collega die kan bijdragen aan het verwezenlijken van onze doelstellingen.

Wat ga je doen?
Je zorgt voor maximale ondersteuning van de Asset Managers van de investeringen in kantoren en hotels in Nederland. Dat betekent vooral dat wordt zorggedragen voor soepel lopende processen, bijvoorbeeld met betrekking tot Business Planning, verhuur, taxaties, rapportages en verduurzaming. Bij het opstellen en beoordelen van huuraanbiedingen en allerlei soorten contracten vindt samenwerking met externe adviseurs, vastgoedmanagers en makelaars plaats. Voor iedere asset stel je een exploitatiebegroting op die als basis voor rendementsberekeningen dient en tevens de basis is voor het budget. Je fungeert als spin in het web; je bent de interne en externe vertegenwoordiger van de Asset Managers die veel afspraken hebben en/ of buiten de deur zijn. Dit houdt in dat je relaties telefonisch te woord staat, zelfstandig Asset Management-werkzaamheden uitvoert en als contactpersoon voor interne afdelingen en collega’s optreedt. Afspraken maken met zowel in- als externe partijen, bezichtigingen coördineren en begeleiden van innovaties en projecten ten behoeve van verduurzaming en het verhogen van huurdertevredenheid behoren ook tot jouw pakket.

Kernactiviteiten

  • Coördineren van interne en externe afspraken met o.a. makelaars, Asset Managers, interne afdeling zoals Research & Strategic Advisory en Legal;
  • Opvolgen van acties die samenhangen met het verhuurproces en het verwerken van de stand van zaken in de betreffende rapportageformats en planningsapplicatie;
  • (Coördineren van) bezichtigingen van kantoorruimten;
  • Assisteren bij verhuurprocessen, bijvoorbeeld door het opstellen van huurvoorstellen en -overeenkomsten;
  • Coördineren van het opstellen van exploitatiebegrotingen;
  • Begeleiden van innovaties, zoals het uitbreiden van services aan huurders;
  • Assisteren bij huurdercommunicatie en bij het meten van huurdertevredenheid;
  • Assisteren bij de realisatie van duurzaamheidsdoelstellingen;
  • Actief onderhouden van contacten met zowel interne als externe klanten ten aanzien van de eerder genoemde taken.

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent een energiek en initiatiefrijk persoon die stevig in z’n schoenen staat en die gewend is om zelfstandig te werken. Met jouw organisatietalent en accurate werkinstelling zorg je samen met je collega’s voor nóg betere resultaten van heel Bouwinvest. Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent niet bang om initiatieven te nemen. Verbeterpunten worden door je gesignaleerd, waarna doelgericht aan een betere kwaliteit en verhoogde efficiency wordt gewerkt. Je pakt je eigen verantwoordelijkheid en hebt een hands on mentaliteit. Je bent ambitieus, onderzoekend en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Daarnaast ben je in staat te organiseren, is afspraak ook echt afspraak en weet je ook onder tijdsdruk op niveau te presteren. 

Welke kennis en ervaring vragen we?
Naast HBO/WO werk- en denkniveau en affiniteit met vastgoed is goede financiële rekenkundige en juridische kennis essentieel. Je bent dus bekend met waarderingsmethoden en -begrippen en kan  rendementsberekeningen maken. Je kunt huurvoorstellen en -overeenkomsten opstellen, pro-actief contact onderhouden met in- en externe klanten en zelfstandig acties opvolgen en rapporteren.

Natuurlijk doe je dat onder verantwoordelijkheid van de Asset Manager, maar eigen kennis is hierin belangrijk. Je werkt samen met het team maar ook zelfstandig werken gaat jou goed af. Coördineren en het geheel overzien is een andere belangrijke component. We hebben ambitieuze doelstellingen op het gebied van verduurzaming; van energiereductie tot klimaatadaptatie, dus affiniteit hiermee is een pré. Je bent fulltime beschikbaar.

Wat wij jou bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie;
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen;
  • Een gezonde werk-privé balans;
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, ontmoetingsplekken, bedrijfsrestaurant en goede koffie en thee. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel thuis als op kantoor;
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen.

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Dolf van der Post. 

 

Contact

Interesse? Mail ons je motivatie en CV via onderstaande knop:

Vragen?

Dolf van der Post
HR Manager

Nieuwsbrief