Wat is het doel van de functie
Als Acquisition Manager ben je verantwoordelijk voor het aankoopproces van vastgoedobjecten in de kantorenmarkt. Je organiseert en regisseert het interne en externe proces om te komen tot volledig onderbouwde voorstellen voor de aankoop en verkoop van onroerend goed voor het Office Fund. Deze worden ter advies voorgelegd aan het Investment Advisory Committee en ter besluitvorming aan de directie. Tevens ben je in staat commerciële (huur)overeenkomsten te beoordelen en van begin tot eind uit te onderhandelen.

Team
Je komt te werken in het team Transaction Management van de Business Unit Nederland. Het team is verantwoordelijk voor de acquisitie en dispositie van vastgoed in Nederland. Ons team bestaat uit 12 ondernemende en resultaatgerichte collega’s die continu op zoek zijn naar nieuwe kansen. Plezier in het werk en samenwerking staan hoog in het vaandel, waarbij ieder teamlid zijn eigen verantwoordelijkheid heeft.

Je rapporteert aan de Head of Dutch Transaction Management en je hebt regelmatig contact met het asset management team van het Office Fund.


Wat ga je doen 

  • Onderhouden van contacten met en het vertegenwoordigen van Bouwinvest binnen het netwerk
  • Proactief zoeken naar geschikte objecten voor het Office Fund
  • Objecten analyseren, beoordelen en waarderen op de vastgestelde criteria van het fonds
  • Onderhandelen over de aan- en verkoopprijs van objecten
  • Het opstellen van investeringsvoorstellen
  • Proceseigenaar/ -regisseur in afstemming binnen het team, met leidinggevende, andere afdelingen en externe stakeholders gedurende het acquisitieproces
  • In gang zetten en bewaken van het gehele aan- en verkoopproces; van een biedingsbrief en Letter of Intent tot de huur- en koopovereenkomst
  • Bijdrage leveren aan het afdelingsplan en het Fund Plan

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug?
Je bent een betrokken persoon met een vriendelijke en tegelijk zakelijke uitstraling, je beschikt over een  ‘gun’ factor. Je hebt uiteraard affiniteit met de kantorensector en je krijgt de kans om je binnen Bouwinvest hier verder in te ontwikkelen. Je weet van doorzetten, ook als projecten niet lopen zoals verwacht. Je bent onafhankelijk en staat stevig in je schoenen. Je denkt in mogelijkheden en grijpt kansen als die voorbij komen. Je gaat graag de uitdaging aan door ook buiten de gebaande paden te denken en te doen. Je hebt een sterk netwerk in de vastgoedsector en je bent in staat in een breed krachtenveld te werken, denk daarbij aan projectontwikkelaars, beleggers, vastgoedadviseurs en gemeenten.

Welke kennis en ervaring vragen we?

  • Academisch werk- en denkniveau
  • Aantoonbare kennis en ervaring met (kantoren)vastgoed
  • Je beschikt over een gedegen netwerk binnen de vastgoedmarkt in Nederland
  • Relevante werkervaring in een vastgoedfunctie (bij belegger, corporatie of ontwikkelaar)
  • Ervaring met kantoren asset management en vastgoedtaxaties is een pré

Wat wij jou bieden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen
  • Een gezonde werk-privé balans
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, ontmoetingsplekken en bedrijfsrestaurant. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel op kantoor als thuis
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen 

Reageren
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Chantal Halsema. 

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding,

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

 

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Contactpersoon

Chantal Halsema
HR Business Partner

Nieuwsbrief