Accountmanager Client Management

Wat is het doel van de functie 
Je verleent een essentiële bijdrage aan het op een adequate wijze uitvoeren van het accountmanagement richting de (nieuwe) aandeelhouders in onze fondsen en mandaten. Je levert een belangrijke bijdrage aan de optimalisatie van de klantprocessen. Verder ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning bij het behoud (en uitbreiding) van het aan ons toevertrouwde kapitaal. Daarbinnen handel je zelfstandig klantverzoeken, vragen en acties af. Jouw inzet leidt mede tot het realiseren van de beoogde klanttevredenheid.  

Team 
De afdeling Client Management bestaat momenteel uit acht collega’s. De afdeling richt zich op het verkrijgen, behouden en versterken van het vertrouwen van onze (potentiële) klanten om funding voor de Nederlandse fondsen en de drie internationale regiomandaten zeker te stellen. Client Management is de schakel tussen onze klanten en de interne organisatie en vormt het primaire aanspreekpunt voor onze klanten.  

Client Management is ingedeeld langs de drie belangrijkste activiteiten: business development- verantwoordelijk voor het ophalen van nieuw kapitaal voor de opengestelde fondsen, Institutional Clients- verantwoordelijk voor het account- management van de aandeelhouders in het Residential, Retail en Office Fund. En tenslotte Separate mandates- verantwoordelijk voor de exclusief voor bpfBOUW beheerde mandaten Healthcare Fund, Hotel Fund en de drie internationale regiomandaten. 

De Accountmanager Client Management valt onder de Director Institutional Clients, maar is breed inzetbaar voor alle drie de kernactiviteiten binnen Client Management. 

 
Wat ga je doen   

  • Het ontzorgen van de klanten en hunvertrouwen wekken  door het tijdig verstrekken van de juiste (periodieke) informatie/documentenvia de Investor Portal en CRM-systeem;
  • Het operationeel ondersteunen van de afdeling Client Management in brede zin; 
  • Het verzorgen en coördineren van Due Diligence Questionnaires/Requests For Proposals / Requests For Information en deze beschikbaar stellen aan de (potentiële) klant. Dit doe je zelfstandig maar onder eindverantwoordelijkheid van de Director IC; 
  • Het verzorgen van Due Diligence presentaties of andere gewenste documenten t.b.v. periodieke reviews door de klant; 
  • Coördineren van Customer Due Diligence trajecten van nieuwe en bestaande klanten en het bewaken en up-to-date houden van dossiers; 
  • Het beheren van informatie in de Investor Portal; 
  • Fondsadministratie; 
  • Het beantwoorden van (periodieke) klantvragen en het verzorgen van klantspecifieke rapportages; 
  • Het zorgdragen dat informatiestromen van en naar Client Management met de interne organisatie goed verlopen en de juiste informatie beschikbaar is t.b.v. surveys e.d.; 
  • Het organiseren van property tours en informele investor-events inclusief bijbehorende promotie- en marketingdocumenten; 
  • Het opstellen van en het rapporteren over de uitvoering van (het) Beleggingsplan(en) Vastgoed en het ondersteunen bij het opstellen van notities t.b.v. commissies Separate Accounts; 
  • Het opstellen van SLA- en KPI-rapportages Separate Accounts; 
  • Het up-to-date houden van fonds- en marketingdocumenten.   

Welke eigenschappen zien we graag in jou terug 
Een proactieve en klantgerichte houding is essentieel voor de juiste klantbediening. Goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden zijn daarbij belangrijke competenties. Daarnaast werk je accuraat en nauwkeurig en heb je aandacht voor details. Klanttevredenheid, client intimacy, integriteit en vertrouwen zijn kenmerken en eigenschappen voor deze functie.  

Welke kennis en ervaring vragen we 

  • HBO werk- en denkniveau; 
  • Opleiding op het gebied van economie, beleggingen of vastgoed; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; 
  • Een Ember-test kan onderdeel uitmaken van de procedure; 
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.  

Wat wij jou bieden  

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden; 
  • Een uitdagende functie in een dynamische en professionele, groeiende organisatie; 
  • Het beste uit jezelf naar boven halen en samen in een goede werksfeer resultaten behalen; 
  • Een gezonde werk-privé balans; 
  • Modern kantoor (naast station Sloterdijk) met flexplekken, goed bedrijfsrestaurant. Daarnaast zijn er alle faciliteiten om goed te kunnen werken, zowel op kantoor als thuis; 
  • Ontwikkeling staat binnen Bouwinvest centraal met volop mogelijkheden voor opleiding en trainingen.   

Reageren 
Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie? Dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je cv met een korte motivatie naar HR@bouwinvest.nl t.a.v. Helma Oussoren. Je kunt op deze vacature reageren t/m 21 oktober.   

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

 

 

Er zal een Pre-employment screening worden uitgevoerd voor datum indiensttreding.

meer

Spreekt het profiel jou aan en ben je geïnteresseerd in deze functie?

Contactpersoon

Direct solliciteren?

Stuur je CV met een korte motivatie.

Nieuwsbrief